Не Інстаграмом єдиним
Вже декілька років на ринку маркетингових послуг побутує думка, що найбільш дієвим інструментом для ефективно ведення бізнесу, а тим паче для успішної комунікації з клієнтами є Інстаграм. Дійсно, ця платформа вже давно змінила формат дружніх бесід з сусідською дівчиною, на потужний рекламний агрегат. В Інстаграмі тепер не продає хіба лінивий, тож всі маркетингові агенції вивели його в ранг священного граалю. Отож, ми цілковито впевнені, що саме про «чарівну пігулку» Інстаграму ви чули під час вашої першої зустрічі з маркетологами. Не хочемо вас розчаровувати, та самі лише пости в соцмережах ніколи не виведуть ваш бренд у формат стабільно прибуткового бізнесу. Успішна комунікація – ось той ключик до гаманців ваших потенційних клієнтів. Та аби ваш дірект розривався від замовлень, вам потрібно використовувати цілий арсенал маркетингових інструментів, про які ми й поговоримо у сьогоднішньому блозі (статті). Ми рекомендуємо вам застосувати цілий комплекс маркетингових прийомів. Не варто навіть нагадувати, що без належної реклами про ваш бізнес ніхто не дізнається. Проте, сьогодні ми зупинимось на медіа-ресурсах – саме тих точках дотику до клієнта, через які ви можете говорити і говорити голосно. Загалом, в маркетингу існує правило – чим більше, тим краще. Якщо ваше ім’я на слуху, якщо ваш стиль впізнають – половина роботи вже зроблена. Та досягти такого ефекту – завдання не з легких. Тож поїхали. Почнемо з Facebook, бо хоч ця соцмережа і заслужила статус такого собі пенсіонера, але саме тут зосереджені всі потенційні кошти ваших клієнтів. Нагадаємо, що саме Facebook має практично досконалі алгоритми збору персональної інформації для покращення якості тої таки реклами, а отже, ви просто не можете собі дозволити проігнорувати цей майданчик. Бо дядечко Цукерберг знає про ваших клієнтів навіть більше, ніж вони самі про себе здогадуються. Радіо та телебачення – так-так, саме ці динозаври можуть зіграти важливу роль у вашій маркетинговій стратегії. Бо якими б сучасними і загаджетованими ми не були, та тягнучись у незкінченних корках, хочеш чи ні, а увімкнув радіо. З телебаченням історія аналогічна, в людську психіку роками закладалась ціла культура телевізійної реклами, тож навіть у 2021 році велика частка інформації надходить саме з екранів телевізорів, чому ж це не може бути саме ваша реклама?
Тематичні групи, сайти та форуми – скрізь, де теоретично потенційні клієнти можуть шукати відповіді на питання, дотичні до вашого бізнесу. Не варто недооцінювати силу сарафанного радіо та поради знайомого чийогось знайомого, бо саме так будується довіра до бренду – серед людей з тими ж проблемами та болями, що і у ваших клієнтів.І останнє, та не за значенням – флаєри і друковані матеріали. Тут ви насупили брови і сказали «що-що, та це ж минулий вік», а от і ні, просто друковані матеріали повинні знаходити ваших потенційних клієнтів у потрібному місці. Так, папірці з рук неуважних підлітків прямо на вулиці давно не працюють. А що, як покласти стосик флаєрів про ефективний спосіб лікування дитячого сколіозу на рецепції дитячого садочку. Чи листівки про відкриття нових мовних курсів на касі книжкового магазину. Головна ідея – ваша продукція повинна бути актуальною для цільової аудиторії того місця, де розповсюджуватимуться ваші флаєри. І наостанок, в маркетингу немає єдиного універсального рецепту успіху, який би підійшов геть усім компаніям, бо кожен бренд індивідуальний, зі своєю історією і своїми фішками, а як результат зі своїми унікальними клієнтами. Тож, для ефективної комунікації та збільшення продаж, вам потрібно застосовувати комплексний підхід до побудови та просування свого бренду. І буде всім щастя і завалений дірект. До зустрічі, друзі, у наступному блозі, обіцяємо – буде цікаво.