Відгуки – щедрий грунт вашої репутації

Минулого разу ми поговорили про важливість налагодження комунікації з вашими потенційними та існуючими клієнтами. А сьогодні хочемо обговорити те, чим багато компаній нехтують, акцентуючись на розвитку продукту, натомість забуваючи про імідж свого бренду. Так-так, мова піде про відгуки. Ви думаєте – нічого складного, та насправді ця тема куди об’ємніша, ніж може здатись на перший погляд.

Важливість відгуків про товар та компанію

В добу інтернету та соціальних мереж старе-добре сарафанне радіо все ж ніхто не відміняв, просто з теревень біля сусідського під’їзду воно перемістилось на неосяжні простори онлайну. Бо ж що найперше робить пересічна людина перед покупкою побутової техніки, телефону чи відпочинку за кордоном? Так, вона шукає відгуки! Бо коли ти розумієш, що хтось вже купив той пилосос і не може натішитись його функціями, чи саме цей відтінок помади пасує жінкам з подібним тоном шкіри – час на роздуми «а варто, чи ні» суттєво скорочується.

Як боротись з відсутністю оцінок та відгуків клієнтів

Та на превеликий жаль, отримати п’ять зірочок куди складніше, ніж три, а то й дві. Бо кожному знайомий той запал, з яким ми тиснемо на сумний смайлик в опитуванні і пишемо есе на тему «чому я більше ніколи не замовлю ваші суші». Та ще більше людей зрозуміє те відчуття, коли все сподобалось і сенс витрачати час на коментарі просто зникає. Багато компаній стикаються з проблемою відсутності високих оцінок чи відгуків про магазин не через поганий сервіс, а саме через лінь клієнтів виділити зайвих п’ять хвилин тому, що не викликає обурення.

Тож ваше завдання – за будь-яку ціну добути омріяних 5 зірочок. Ба більше, вам потрібно вміти їх правильно продемонструвати. Перше і найважливіше – заохотьте вашого клієнта залишати реальні відгуки про товар. Тут вам допоможуть будь-які плюшки:

  •  знижка на наступну покупку чи подарунки;
  • автоматична розсилка з опитуванням у месенджерах чи соцмережах;
  • QR код із можливістю швидкого доступу на всіх поверхнях, де потенційних клієнт не може їх пропустити;
  • відгуки від експертів Google з реальними фото і правдивою історією (але якщо що, ми вам цього не казали).

Як підвищити ефективність залишених відгуків

Головне, пам’ятайте – залишити оцінку вашій роботі повинно бути просто, ніхто не відповідатиме на десять питань і не логінитиметься задля відгуку. Ви повинні донести, що це швидко і безболісно, а головне допоможе вашому сервісу стати кращим, а клієнтам щасливішими.

Другий крок – розмістити відгуки про ваші послуги там, де їх очікують побачити. Ніхто не шукатиме коментарі у стрічці Інстаграму, тож потурбуйтесь про плейсмент. Фейсбук має спеціально відведену вкладку, що спрощує життя усім, та не Фейсбуком єдиним, адже не всі ваші клієнти є користувачами соцмереж. Тут на допомогу прийдуть:

  • пабліки та групи за інтересами в інтернеті;
  • сайти відгуків про компанії;
  • тематичні флаєри чи журнали в доречному місці (чому б не почитати про магазин косметики, коли сидиш в черзі на лазерну епіляцію);
  • для старшого покоління все ще залишаються актуальними радіо, телебачення та друковані видання.

А щоб ваші відгуки запам’ятались – підключіть уяву, бо сухий текст працює все гірше. Зніміть відео із задоволеним клієнтом, чи попросіть поширити враження у соцмережах (знову ж таки за плюшки). Головне – відгуки повинні оновлюватись регулярно, бо п’ятірка трирічної давності зіграє швидше в мінус, а то й клієнт зовсім вирішить, що ви більше не працюєте. Багато, активно і з фантазією – ось головна порада у побудові іміджу бренду через відгуки.

Делегуйте, якщо хочете досягти результату швидше

Та часто, компанії й бренди не хочуть присвячувати багато часу на, здавалося б, не першочергове завдання – побудову репутації через фідбек від клієнтів. В такому випадку вам на допомогу прийде маркетингова агенція. Тож вам не доведеться витрачати час на пошук пабліків чи сайтів для розміщення ваших оцінок, чи вести переговори  для заохочення фітбеку, адже цим займуться професіонали. Наша маркетингова агенція, що знаходиться у Львові, пропонує широкий спектр послуг, серед яких є й ефективна побудова оцінки діяльності вашого бізнесу через відгуки. Хочете дізнатись більше? Залиште заявку і ми неодмінно допоможемо почати зміни вже сьогодні. 

Leave a comment