Чарівна паличка маркетингу діє у букеті

Ви довго та наполегливо працювали, надихались новими ідеями та врешті запустили  довгоочікуваний, виплеканий проект, своє дітище – власний бізнес. Звісно, ви впевнені – ваш продукт якісний, надійний та затребуваний на ринку. За підрахунками вже з першого місяця все має піти, як по маслу, клієнти точно не зможуть пройти повз, адже ви продумали продукт до найдрібніших деталей, буквально вкладаючи в нього власну душу. 

Та час спливає, а жаданого натовпу клієнтів так і немає. Тоді на черговій каві з друзями-однодумцями ви вирішуєте, що ключ до бажаних продажів – правильна маркетингова стратегія. Ви знаходите маркетолога-фрілансера, який за кілька тисяч пропонує “працюючу схему” і починаєте роботу. Та час йде, а продажі так і стоять на місці. Ви починаєте хвилюватись, шукати нові ідеї, змінювати продукт, адже ваш маркетолог радить вам зробити саме це. “Концепція застаріла”, “не модний дизайн”, “не хайпово” – він намагається переконати вас, що проблема у самому продукті і аж ніяк не в маркетингу.

Як результат, кілька сповнених стресом місяців, втрачена віра у власний проект та сили, бажання просто закрити бізнес і повернутись до безпечного берегу роботи по найму. Поспішаємо вас заспокоїти, маркетинг живий і кожний проект може запрацювати з правильно підібраною стратегією розвитку. Головний секрет маркетингу – покрити всі  точки дотику з клієнтом, саме комплексна палітра розвине канву бренду та продасть ваш товар чи послугу.

В нашій роботі ми намагаємось знайти принаймні три-п’ять точок  дотику та комунікації з клієнтом. Однієї лише сторінки в соцмережах аж ніяк не достатньо, крім грамотного smm менеджменту, вам точно потрібен таргет, можливо навіть лендінг і підключення Google Ads, робота з лідерами думок і впізнаваність бренду, офлайн події та зовнішнє оформлення. Головне, аби інструменти були підібрані правильно конкретно для вашого виду діяльності.

Наступний крок – аналіз результату. Часто замовнику здається, що результат повинен з’явитись вже на наступний день після запуску реклами, звісно, це ще один маркетинговий міф. Аби отримати хороший, стабільний результат, потрібно наполегливо працювати не менше одного кварталу, адже маркетингові прийоми мають накопичувальний ефект і кілька циклів та стадій роботи над залученням потенційних клієнтів.

У підсумку – щоб бізнес приносив якісний результат, потрібно знайти ключовий набір точок дотику з клієнтом, пробувати різні концепти та аналізувати їх не менш як через три місяці. Тоді вибрати з даного букету найароматніші троянди (тобто найдієвіші інструменти) і працювати в цьому напрямку, постійно змінюючи та удосконалюючи підхід. 

Рухайтесь вперед, тут немає ніяких секретних чарів – лише маркетинг!

Leave a comment