Portfolio

Паренс-Україна

Виклик

Карантин та локдаун вдарив по всій економіці, і медичним клінікам в тому числі. Перша хвиля страху «ні з ким не контактувати» найбільше вцілили в компанії, які не мали злагодженої системи онлайн комунікації. Перед нами постала задача структурувати та запустити спілкування через соціальні мережі практично з нуля.

 

Рішення

Маркетинг супровід від Marketing Agency FAЙTA розпочався із SMM сратегії. Аналіз та постановка цілей, формування контент-плану. Сформувавши тематичні блоки розпочали системний контент,  просування за допомогою таргетингу та блогерів. Як результат – десятки записів на прийом, регулярні звернення у повідомлення від потенційних пацієнтів, дзвінки. Окрім кількісних, зросли і якісні показники brand awerness: зменшення органічної відписки на 60-70%, що свідчить про підвищення лояльності, ріст органічного охоплення постів на 75%+, збереження постів, ріст впізнаваності бренду.

Info

20.01.2020
SMM
ЦР "Паренс Україна"