Голден снек
Виклик
Пшеничні грінки – широко розповсюджена категорія снеків, яка покриває усі канали продажу – від супермаркетів та гуртівень до магазинів біля дому й навіть сигаретних кіосків. Обладнання є, виробнича команда залучена й готова до випікання…. А продукт не має ні назви, ні упаковки.
Рішення
Команда Marketing Agency FAЙTA занурилася у брейншторми. Відволіклися від робочої рутини у затишній кав’ярні. До столу салати з грінками та потік думок. Перепис склали понад 40 можливих імен. Далі – перевірка зайнятих позицій, відкидання зайвого, перевірка патентування ТМ і – вуаля. Реєстрація бренду Go;den Snack. А після затвердження імені – до роботи над його візуальним образом та упаковкою. Смачного!