Герман фемілі
Виклик
Особистий бренд експерта – це завжди сув’язь образів, які постають перед очима, коли ви не бачите людину. Перед нами постала задача – пов’язати репутацію, досвід та харизму юриста міжнародного права у фірмовий стиль. Без важкості та штампів. Вишукано.
Рішення
Спершу занурюємося у глибину, не просто в прізвище і бриф кольорової гами. І тут – ключове! Юристка, окрім чималого досвіду, має сімейну спадщину – вже третє покоління родини успішно працює у цій сфері.
Аби прив’язати роки сімейного досвіду до назви бренду у логотипі додаємо family. Родинне слово має дві складові: підвищення довіри за рахунок досвіду поколінь, а також легкість та природність консультанта. Кольорова гама – світла, без важкості й строгості. Експертиза у простоті.