Алмет
Виклик
Комплексний маркетинг супровід бренду будівельних матеріалів, напрямки В2В та В2С. Все під ключ і без «надцяти» підрядників та хаосу.
Рішення
Такі проекти – найбільш яскраві приклади ефективності комплексного маркетингу. Коли ми беремося за бренд під ключ – виконуємо задачі відділу маркетингу, задіюючи всі інструменти для досягнення цілей:
Стратегічних: впізнаваність бренду, репутація, лояльність ЦА
Тактичних: широти й глибини потоку вхідних запитів, дзвінків, лідів
Проаналізувавши ринок, конкурентне середовище, можливості і загрозі бренду, ми збудували план дій, який включає в себе:
– пошукові рекламні кампанії – українська та російська версії
– ремаркетинг банерний (у медійній мережі, а саме сайти-партнери Google)
– ремаркетинг Youtube (відео)
– максимальна ефективність – під дії на сайті, на усіх майданчиках Google
– банерна реклама на різні аудиторії під інтереси (сайти-партнери Google)
– Youtube реклама – інтереси, демографічні показники, схожі аудиторії сайту
– SEO оптимізацію сайту та закупівлю маси посилань
– системний контент у соцмережах із живими відео команди
– таргетовану рекламу на ціль лідогенерації.
І разом з тим наша команда взяла на себе тактичні рутинні «дрібнички» – без яких статус, відповідальність та надійність бренда не будуть помітні у кривавому колі конкуренції. Поліграфія, сувенірні матеріали, відгуки в Google maps, фотосесію та відео презентації компанії. Комплексний супровід маркетингу.