Західний Буг. ЖОМ
Виклик
Мистецтво упаковки несе у собі справжню магію та магнетизм. Пакування стає опорою успіху кожнго товару. В тому числі й того, кінцевим споживачем якого є велика рогата худоба. Жом, який використовується у годівлі тварин, отримав милозвчну назву торгової марки із прямою конотацією свого призначення – «Жомеля». А після імені – час до закрою вбрання товару. Тут основне зручність, друк в один колір задля оптимізації виробництва та емоція, яку відчує аудиторія покупців – постачальників жому.
Рішення
При виробництві цукру на підприємстві залишається кормовий відхід цукробурякового виробництва – жом. Це цінний корм, який широко використовують для годівлі великої рогатої худоби. Можна звісно просто продавати на вагу, але ж упакований брендований корм – має додану вартість та вигідне позиціонування.
Наша команда взялась до неймінгу – розробки ТМ, логотипу та упаковки для жому.
Визначили цільову – фермерські господарства, сформували портрет споживача, його цінності й запити. І – загорнули “Радокорм” у пальто. Створили брендовану упаковку. Зручну, впізнавану, дружню.