Portfolio

ЖК «Шведський квартал»

У нашому портфоліо успішний комунікаційний проєкт, створений для забудовника ЖК «Шведський квартал». Замовник потребував допомоги у розвитку свого бренду та підвищенні зацікавлення до нового кварталу з боку потенційних покупців.

Рішення

Маркетингова агенція FAЙTA розробила та реалізувала PR-стратегію для успішного старту продажів житлового комплексу, об’єднавши локальні медіа, соціальні мережі, події та інтерв’ю з представниками забудовника.

 

Основні етапи PR-стратегії:

 

Публікації у локальних медіа: ми організували серію матеріалів у місцевих виданнях, акцентуючи на екологічних та архітектурних рішеннях проєкту. Правильно підібрані ЗМІ забезпечили широкий охоплення аудиторії, що привернуло увагу не лише майбутніх мешканців, а й інвесторів. А ще – встановили міцну співпрацю з місцевими журналістами, які продовжують підтримувати ідеї проєкту.

 

Інформаційна кампанія в Telegram: Для залучення аудиторії, зацікавленої у придбанні житла, агенція запустила серію публікацій в популярних Telegram-каналах. Лаконічні дописи привернули увагу понад 10 тисяч читачів, розширивши охоплення цільової аудиторії.

 

PR-заходи та події: Важливу роль відіграли PR-активності, включаючи прес-тур та міську толоку, до яких долучилися представники забудовника. Такі заходи сприяли формуванню позитивного іміджу бренду і підкреслили соціальну відповідальність компанії.

 

Подкасти Radio SKOVORODA: Агенція ініціювала серію подкастів із керівником забудовника та архітектором проєкту. Відверті розмови про ідеї, виклики та плани «Шведського кварталу», щоб аудиторія краще зрозуміла проєкт.

 

Відеоконтент на YouTube: Для підтримки проєкту було створено YouTube-канал з оформленням і наповненням – відеоматеріалами про житловий комплекс.

 

Результати

 

Маркетингова кампанія забезпечила високу впізнаваність бренду «Шведського кварталу» і викликала позитивні відгуки серед потенційних покупців.

Info

28.10.2024

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other