SMM

Для формального та неформального спілкування із Цільовою аудиторією у соціальних мережах SMM менеджери маркетинг студії будують контент-стратегію й план комунікації. Адже дуже часто менеджери малого та середнього бізнесу згадують про наповнення сторінок соцмереж «під настрій» і «час від часу». Для уникнення розриву спілкування із ЦА ми формуємо ефективний та ефектний фото/відео контент на плановий період (тиждень, місяць, квартал). Це не просто «Доброго ранку», а чітке дотримання інформаційного потоку щодо цікавої й потрібної для ЦА інформації, із вкрапленням новинок бренду, новин компанії, запрошенням до подій та до дії: опитування, конкурси, форми зворотного зв’язку. Для оцінювання результатів стандартом співпраці також є проведення системної аналітики статистичних даних соцмедіа.

Marketing Studio «Fajta» надає наступні послуги: створення, ведення, брендування спільноти в соцмережах.

Ми займаємось:

  • створенням, модерацією і управлінням спільнотою;
  • створенням і публікацією освітнього і розважального контенту;
  • участю в дискусіях;
  • підтримкою лояльних користувачів;
  • організацією конкурсів та акцій.

Якщо ви зацікавлені у переході людей на веб-сайт, підвищенні впізнаваності бренду, отриманні лідів, збільшенні відвідуваності вашого заходу чи збільшенні переглядів відео – звертайтесь до нас!

Реклама у соціальній мережі Facebook

Ми чітко розробляємо контент-план на місяць, погоджуючи його із клієнтом. Аналізуємо активності ЦА, проводимо платне просування та організовуємо конкурси, акції. У кінці кожного місяця надаємо звіт та рекомендації щодо ефективності реклами у Facebook.

Реклама у соціальній мережі Instagram

Instagram на сьогодні став успішною платформою для ведення бізнесу. Команда Marketing Studio «FAJTA» здійснює ефективну рекламу замовників у Instagram із моменту створення сторінки до аналітики ефективності рекламної кампанії. Ми визначаємо потреби ЦА, аналізуємо її активність у часовому проміжку, створюємо якісні та креативні зображення для постів – робимо все для того, щоб ваш бренд став пізнаваним, а кількість лідів зростала.